Floating Twitter popout byReview Results

dehoekstras.nl

wel en wee van de familie Hoekstra

1. oktober 2009 01:13
by Bernhard
0 Reacties

Afscheid van Amerika

1. oktober 2009 01:13 by Bernhard | 0 Reacties

Vier weken Amerika. Wat een avontuur en wat een ervaring. We hebben in deze periode veel meegemaakt, gezien, genoten en veel indrukken opgedaan. Van New York, naar Boston. Dan door naar de Niagara Waterfalls. Daarna via het mooie Pennsylvania op naar Washington DC. Daarna de terugreis ingezet richting New York. Een geweldige ervaring met ons huisje op wielen. We vonden het heerlijk om met elkaar als twee gezinnen vakantie te vieren. We zullen het dagelijkse contact met de kleinkinderen gaan missen. Maar aan alles komt een eind, afscheid nemen doet een beetje pijn maar daarnaast zijn we ook weer blij terug te keren naar huis.

Graag maken we nog van de gelegenheid gebruik iedereen te bedanken voor de enthousiaste reakties op onze reisverslagen. Op die manier is iedereen een beetje bij je in de buurt. Bedankt!

Morgenvroeg gaan we om 11.00 uur de camper weer inleveren. Daarna met de taxi naar het vliegveld JFK in New York. Ons vliegtuig vertrekt om 17.40 uur amerikaanse tijd. We hopen zaterdagmorgen te landen in Nederland om 07.15 uur. Ons vluchtnummer is KL 642. Dus Holland here we come!